INCARCARE

Ce anume cauti?

Actualitate ANUNŢ

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual de conducere vacant

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sibiu a anunțat prin intermediul paginei de Facebook despre scoaterea la concurs a postului de „DIRECTOR CENTRU” în cadrul Centrului de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatrică Rîu Vadului, funcţie de conducere pe perioadă nedeterminată. Dosarele de înscriere la concurs se depun până la data de 29.10.2020 inclusiv, la Serviciul Resurse Umane din cadrul DGASPC Sibiu.

Concursul constă în două probe: proba scrisă şi interviul şi vor avea loc după cum urmează:

Proba scrisă va avea loc în data de 10.11.2020, ora 12:00.
Interviul va avea loc în data de 13.11.2020, ora 12:00.

Condiţii generale/ Specifice:
a) Studii de specialitate: absolvenţi cu diplomă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistenţă socială, sociologie, juridic, medical, economic şi ştiinţe administrative;
b) Perfecţionări (specializări): nu este cazul;
c) Limbi străine: nu este cazul;
d) Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitatea de a conduce, capacitatea de a coordona, bună comunicare, organizare, eficienţă, promptitudine, lucru în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, operativitate, responsabilitate, capacitatea de a delega, competenţă decizională, obiectivitate în apreciere.
e) Cerinţe specifice (de ex. Călătorii frecvente, delegări, detaşări) – disponibilitate pentru program prelungit, competenţă în gestionarea resurselor alocate.
f) Vechime necesară ocupării postului – Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de conducere trebuie să fie absolvenţi cu diplomă de licenţă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistenţă socială şi sociologie, cu vechime de minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale, sau absolvenţi cu diplomă de licenţă ai învăţământului superior în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale.

BIBLIOGRAFIE
1. HG nr.867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor.
2. HG nr. 978/2015 privind aprobarea standardelor minime de cost pentru serviciile sociale şi a nivelului venitului lunar pe membru de familie în baza căruia se stabileşte contribuţia lunară de întreţinere datorată de către susţinătorii legali ai persoanelor vârstnice din centrele rezidenţiale
3. HG nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările si completările ulterioare.
4. LEGEA 448/2006 republicată, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap cu modificările si completările ulterioare.
5. LEGEA nr. 197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale
6. LEGEA nr. 53/2003 republicata, privind Codul muncii, cu modificările si completările ulterioare.
7. HG nr. 797 /2017 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare ale serviciilor publice de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal
8. HG nr.426/2020 privind aprobarea standardelor de cost pentru serviciile sociale
9. ORDINUL nr. 82/2019 privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi
10. ORDINUL nr. 1.792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenta şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale
11. ORDINUL nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice
12. ORDINUL nr. 2.332/2017 privind modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu
13. OG nr.119/1999 (*republicată*) privind controlul intern şi controlul financiar preventiv

Dosarul de înscriere la concurs trebuie sa conţină în mod obligatoriu urmatoarele :
 Cerere tip de inscriere/formularele de inscriere la concurs se găsesc la Compartimentul Resurse Umane;
 Copia actului de identitate ;
 copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate;
 carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
 adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
 Curriculum vitae ;
 Certificat de cazier judiciar
 Certificat de integritate comportamentală.
 Testare psihologică în vederea angajării.

Copiile de pe actele din dosar se prezinta insotite de documentele originale.
Date contact: tel. 0269232066 int.52/53, email: resursesb@yahoo.com. Bibliografia si documentele pentru inscrierea la concurs se gasesc la Compartimentul resurse umane şi pe pagina de internet a instituţiei.

Etichete: