INCARCARE

Ce anume cauti?

Actualitate Politica

Ceea mai bună campanie vs. ceea mai slabă campanie de la Sibiu

Rezultatele alegerilor din județul Sibiu au arătat în mod cert faptul că sibienii sunt receptivi la modul în care partidele știu să își facă campanie.

Campania PNL s-a dus în mare parte pe localități alături de liderii locali, primari, viceprimari sau viitori candidați la primărie. Echipa de campanie de la Sibiu a transmis materialele către liderii locali, distribuția materialelor și afișajul făcându-se de către membrii din teritoriu. Staff-ul de campanie a schițat alături de liderii locali un calendar pentru vizita în teritoriu, vizită care a avut loc în anumite locații, unde au participat membrii și simpatizanți PNL. După întâlnirile cu membrii și simpatizanții, liberalii au ieșit pe străzi și cartiere, împărțind un alt rând de fleyere și pliante, și discutând cu toate persoanele întâlnite. Au vizitat orașele în zilele în care se organizau târguri și piețe, comunele în zile de weekend, municipiile în zile de sărbătoare sau evenimente organizate. Echipa PNL a reușit să fie prezentă în tot județul, în fiecare localitate din județul Sibiu, cu un mesaj clar și coerent, transmis de cele mai vizibile persoane din partid. Liderii pertidului au însoțit echipa de campanie în fiecare localitate, arătându-și latura sociabilă și interacționând cu toți cei întâlniți pe traseul bine stabilit. De menționat ar fi și faptul că tema referendumului a fost un mare suport pentru liberali în ceea ce privește discursul și abordarea electoratului. Rezultatele nu au întârziat să apară.

Campania PSD s-a dus axat în județul Sibiu pe anumite zone, în care au liderii zonali și-au asumat responsabilitatea, fiind vorba de politicieni, lideri ai organizației sau membrii marcanți. Materialele au fost transmise către organizațiile locale prin responsabilii de zonă, care au ieșit în teritoriu fără un calendar și un traseu bine stabilit, iar în unele cazuri și zone – nu au ieșit deloc, datorită scepticismului cu care sunt priviți acei politicieni. Organizarea nu a fost punctul forte al campaniei PSD din județ, iar primarii PSD pot confirma acest lucru. Doar doi primari au reușit prin implicarea lor directă să ridice scorul PSD. Mai mult de atât, președintele interimar al organizației și-a alocat pentru ieșirile în teritoriu doar câteva zile în weekend, fiind necunoscut pentru mai toți simpatizanții PSD din județ. Faptul că vizitele în teritoriu nu au fost atât de bine organizate și responsabilii de zonă s-au implicat ceva mai puțin, au făcut ca această campanie să pară una dintre cele mai nereușite de până acum. Pentru prima dată organizarea a lăsat de dorit, iar rezultatele au fost pe măsură. De menționat faptul că unii membrii și simpatizanți au făcut un joc dublu, fiind incomodați de tema referendumului și a imaginii liderului politic de la nivel național.

Etichete:

Recomandam sa citesti si