fbpx
INCARCARE

Ce anume cauti?

Actualitate Social

Sibiu – Orașul Bunelor Maniere CONTINUĂ!

Aflat la ediția a IV-a, proiectul Sibiu – Orașul Bunelor Maniere, organizat de Asociația “SIBIU 1191”, continuă și în acest an cu mult mai multe activități și evenimente. Practic , începând cu luna martie , mesaje de politețe vor inunda spațiul public în așteptarea asumării manierelor de cât mai mulți sibieni și de cât mai multe instituții sau firme.Sibiul , practicant al manierelor elegante, le readuce în atenție pentru cei care le uită sau nu le-au cunoscut niciodată. De la îndemnuri de a spune <mulțumesc> atunci când este cazul și până la mesaje despre politețe în mijloacele de transport în comun sau în alte spații publice – aceasta este aria largă pe care o acoperă campania” – spun organizatorii . Însemnul oficial al campaniei SIBIU – ORAȘUL BUNELOR MANIERE este un papion și însoțește autocolantele care vor ajunge la ghișeele de relații cu publicul ale instituțiilor , în magazine, restaurante, mijloacele de transport în comun și în alte spații publice. Copiii – viitorul bunelor maniere”, este activitatea din cadrul proiectului ce îşi propune interacţiunea cu cei mici (clasele primare) şi prezentarea normelor de bună purtare sub forma de lecţii interactive. Lectorul/lectorii cursurilor de bune maniere vor aborda cu cei mici teme precum felul în care se cuvine să se poarte pe stradă, în şcoală, în relaţia cu vârstnicii sau în spaţiile comune (mijloace de transport, restaurant, etc). La finalul fiecărei lecţii copiii participanţi vor primi o broşură realizată cu această ocazie cu regulile de bune maniere prezentate. Și în acest an ne propunem să interacţionăm cu aproximativ 1000 elevi distribuind gratuit broșura “Primii pași în Bune Maniere”. Asociind manierele cu muzica de calitate și făcând un salt în timpurile când sibienii, îmbrăcați elegant, ieșeau la promenada pe corso sau în parc, acolo unde cânta fanfara , organizatorii le vor da întâlnire locuitorilor din cartiere cu sunetul muzicii. Fie că sunt filarmoniști sau membri în fanfare, muzicieni sibieni vor delecta publicul ascultător cu bucăți muzicale celebre în cartierele Sibiului. Calendarul 2021 care va fi realizat în cadrul proiectului va avea ca și temă “Sibiul Chic“, iar concursul de fotografii va fi o provocare pentru fotografi să surprindă frumusețea orașului nostru în diferite ipostaze. Calendarul o să fie tipărit în aproximativ 2000 exemplare și va avea drept scop promovarea Sibiului, urmând a fi distribuit gratuit în locații publice/ private, cu vizibilitate maximă. Punctul final al campaniei va constitui un eveniment de amploare, de gală desfăşurat în sala Thalia, în luna noiembrie, lună în care se sărbătoreşte Ziua Internaţională a Salutului. Bunul gust al sibienilor se va vedea şi de această dată când ”Bună ziua” şi ”Mulţumesc”, cuvinte cheie ale campaniei noastre se vor transforma în acorduri fermecătoare de muzică clasică. Participanţii, partenerii, voluntarii implicaţi în organizarea şi desfăşurarea proiectului SIBIU – ORAŞUL BUNELOR MANIERE precum şi publicul sibian se vor putea bucura de o seară magică cu ajutorul muzicii clasice interpretată live de instrumentişti ai Filarmonicii Sibiu. Sperăm ca în următoarea perioadă cât mai multe instituții și companii să promoveze bunele maniere și să ni se alăture, dovedind astfel ca Sibiul este special, că aici ținem la bunele maniere, indiferent că este vorba despre bune maniere în relația autorități-cetățean, în trafic sau despre norme de convietuire între vecini. Ne dorim să formăm o comunitate a partenerilor proiectului și împreună vom avea o forță mai mare să transmitem mesajele campaniei. Vă așteptăm alături de noi pentru susținerea acestei acțiuni si multumim Primariei Sibiu pentru sustinerea proiectului inca de la prima editie !” mai spun organizatorii.

Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu este noul partener al campaniei Sibiu – Orașul Bunelor Maniere 

Astfel, mesajele campaniei “Bună ziua” și ”Mulțumesc” o să le regăsiți și în această instituție.“Am urmărit de ceva vreme acest proiect și salut ideea, originalitatea precum și necesitatea acestuia. Mi-am dorit ca instituția pe care o conduc să fie partener pentru că am convingerea că o comunicare directă,onestă și eficientă contribuie la o administrație publică orientată spre cetățean. În opinia mea, nu e suficient să facem investiții, să atragem fonduri din diverse surse și să implementăm proiecte, dacă nu reușim să eficientizăm comunicarea cu cetățeanul, cu asiguratul. Mulțumesc inițiatorilor că am fost primiți ca parteneri ai proiectului și vă asigurăm că vom continua demersurile noastre pentru o relație cât mai bună cu toți cetățenii care ne trec pragul “ – Vasile Spinean, Președinte – Director General, Casa de Asigurări de Sănătate Sibiu.

Etichete:

Recomandam sa citesti si