Sibienii au la dispoziţie un număr scurt pentru sesizarea Poliției Locale

Primăria Sibiu pune la dispoziția sibienilor un număr scurt de telefon – 0369/911, apelabil din toate rețelele de telefonie – pentru a sesiza Poliției Locale Sibiu problemele de tip non-urgență pe care le identifică în oraș și a căror soluționare intră în competența Primăriei Sibiu.
Motivul instituirii acestui număr de telefon este dorința de a eficientiza comunicarea Primăriei Sibiu cu cetățenii. Prin acest sistem sesizările sibienilor vor ajunge mai repede la serviciile care trebuie să le soluționeze. “În cadrul întâlnirilor pe care le-am avut în cartiere pentru elaborarea Strategiei de Dezvoltare a Municipiului Sibiu, cetățenii au semnalat necesitatea îmbunătățirii comunicării cu Primăria Sibiu. Punem la dispoziție acest număr scurt – 0369/911 – pentru a le oferi o cale foarte simplă de a ne sesiza diversele probleme administrative ale orașului a căror soluționare depinde de Primăria Sibiu și de serviciile publice subordonate Consiliului Local Sibiu” (Astrid Fodor, primarul interimar al Sibiului).
Apelul va ajunge într-un dispecerat gestionat de Poliția Locală Sibiu. Problema semnalată va fi înregistrată, iar operatorul o va redirecționa departamentului care are responsabilitatea de a rezolva sau răspunde la respectiva sesizare. Cetățeanului îi va fi comunicat numărul de înregistrare a sesizării. Dispeceratul va funcționa 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână. Operatorii vor fi instruiți pentru a ști exact cărui departament să redirecționeze sesizarea, în funcție de natura problemei. Sesizările formulate de cetățeni vor rămâne înregistrate într-o bază de date pe care instituția o va utiliza pentru a-și îmbunătăți activitatea.