fbpx
INCARCARE

Ce anume cauti?

Sfaturi Utile

Reguli simple pentru a slăbi după Paște

Nu trebuie să fii un gurmand ca să pui 2-3 kg în plus în perioada de sărbători. Fie că optăm pentru cozonacii bunicii și clasica friptură de miel, fie că ne desfătăm cu alte delicii într-o vacanță exotică, în mod sigur suntem tentați să exageram puțin și să nu ne mai respectăm programul obișnuit de mese și antrenament.

Acum că Paștele a trecut, a venit timpul să revenim la stilul de viață sănătos și să ne recăpătăm silueta dorită. Mai jos găsești câteva sfaturi în privința asta. Trebuie doar să ții cont de ele, pentru început.

În primul rând, nu trebuie să sari peste mese. O dietă sănătoasă înseamnă trei mese principale și două gustări. Pentru a ne menține greutatea ideală, regula de a mânca la ore fixe în fiecare zi se aplică și în cazul gustărilor.

Cele mai recomandate alegeri pentru gustări sănătoase sunt cele cu conținut redus de zahăr, grăsimi și sare: fructele și legumele proaspete, lactatele, cerealele și semințele oleaginoase.

Evită să mănânci înainte de culcare. Cina trebuie servită cu 3-4 ore înainte de culcare și ar fi de preferat să nu conțină carbohidrați.

Consumă fructe cu măsură și, preferabil, doar în prima parte a zilei.

Fă mișcare de câte ori ai ocazia, nu doar la sala de fitness – mergi pe jos cât mai mult, iar dacă job-ul tău implică statul pe scaun 8h/zi, îți recomand să faci stretching timp de câteva minute, după fiecare oră.

Înlocuiește dulciurile pe care le consumi de obicei sau cu care ai exagerat în ultimele zile cu ciocolata neagră. Este mult mai săracă în calorii și, în plus, îți menține sănătatea inimii.

Atâta timp cât consumi alimente sănătoase, te hidratezi foarte bine, îți faci timp pentru sport de câteva ori pe săptămână și, nu în ultimul rând, te odihnești suficient, vei ajunge foarte repede la silueta dorită și, cel mai important, vei avea mai multă energie și vitalitate.