fbpx
INCARCARE

Ce anume cauti?

Actualitate

Proiect pentru un coridor de deplasare cu bicicleta între cartierul Ștrand, parcul Sub Arini și zona centrală

Primăria Sibiu urmează să depună un proiect în vederea obținerii de fonduri europene pentru amenajarea unui coridor de deplasare cu bicicleta pentru conectarea cartierului Ștrand cu parcul Sub Arini și zona centrală. 
Proiectul este estimat ca valoare la aproximativ 4 milioane de lei și își propune un traseul ce vizează conectarea cu zona centrală prin strada Maramureșului, din dreptul stadionului Voința, – strada Doljului – strada Bihorului – strada Gorjului – strada Ștrandului, acolo unde se va face urcarea pe o șină specială ce urmează să fie creată pe lângă scările pietonale, iar apoi strada  Moldovei cu o urcare pe o cale specială ce urmează a fi amenajată pe lângă scările pietonale și străzile Neculuță – George Coșbuc și strada Transilvaniei, de unde se va face legătura cu pistele existente spre centru. Conectarea cu parcul Sub Arini se va face prin strada Maramureșului din dreptul stadionului Voința – strada Doljului – strada Bihorului – strada Gorjului – strada Ștrandului, unde se va face o urcare pe lângă scările pietonale și apoi strada Moldovei cu o urcare pe lângă scările pietonale și străzile Neculuță, Munteniei – pasajul Spitalului – parcul Sub Arini unde, prin măsuri de resistematizare a semnalizării traficului se va face legătura cu pista existentă pe Aleea Mihai Eminescu. Primăria Sibiu analizează conectarea din acest punct cu zona centrală, pe str. Școala de Înot, str. Someșului și str. Emil Cioran prin conectarea cartierului Ștrand II, unde se va crea un tronson de pistă între strada maramureșului și strada Prof. Aurel Popa conectat cu cele două trasee descrise mai sus, conectând astfel și zona Ștrand II cu centrul și parcul Sub Arini. Proiectul are în vedere câteva reguli stricte pentru amenajarea pistelor de biciclete, iar aceste reguli prevăd ca pista de biciclete să măsoare 1 metru lățime, iar ca măsuri de siguranță să se păstreze o distanță de 0,5 metri față de traseul pietonal și 1 metru față de calea de circulație auto. Având în vedere aceste reguli, Primăria Sibiu a căutat trasee care să se preteze acestui tip de amenajare și dimensiunilor necesare. Prezentul proiect care leagă cartierul Ștrand de cel mai mare parc al Sibiului și de zona centrală este doar o primă etapă într-un proiect mai amplu care are ca scop creșterea atractivității acestui tip de transport care oferă o mai mare mobilitate locuitorilor. Acest traseu este gândit integrat cu proiectul de amenajare a malurilor Cibinului și va fi conectat cu pistele deja existente.

 

Etichete:

Recomandam sa citesti si