fbpx
INCARCARE

Ce anume cauti?

Actualitate Educatie

Inspectoratul Şcolar Judeţean Sibiu anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante de director şi director adjunct

Inspectoratul Școlar vine cu vești bune- Nu s-au mai închis clase din cauza COVID-19

Inspectoratul Şcolar Judeţean Sibiu anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat din judeţul Sibiu, în perioada ianuarie- aprilie 2022. Perioada de înscriere este 19 ianuarie(ora7:00)- 25 ianuarie (ora 23:59) timp în care poate fi validat contul dvs. și pot fi depuse dosarele de înscriere pentru proba scrisă.

 

Nr. crtJudețulUnitatea de învățământFuncția vacantă  Director/Director adjunct)Dovada cunoașterii limbii minorității (Da/Nu)Aviz grup parlamentar (Da/Nu)Aviz cult religios (Da/Nu)Condiție învățământ special (Da/Nu)
1SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 5 SIBIUDirectorNuNuNuNu
2SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 14 SIBIUDirectorNuNuNuNu
3SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 15 SIBIUDirectorNuNuNuNu
4SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 16 SIBIUDirectorNuNuNuNu
5SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 22 SIBIUDirectorNuNuNuNu
6SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 26 SIBIUDirectorNuNuNuNu
7SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 29 SIBIUDirectorNuNuNuNu
8SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 37 SIBIUDirectorNuNuNuNu
9SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT “FRAŢII GRIMM” SIBIUDirectorNuNuNuNu
10SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT “CASUTA POVESTILOR” SIBIUDirectorNuNuNuNu
11SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 42 SIBIUDirectorNuNuNuNu
12SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 43 SIBIUDirectorNuNuNuNu
13SibiuSCOALA GIMNAZIALA NR 2 SIBIUDirector adjunctDaDaNuNu
14SibiuSCOALA GIMNAZIALA NR 4 SIBIUDirectorDaDaNuNu
15SibiuSCOALA GIMNAZIALA “REGINA MARIA” SIBIUDirector adjunctNuNuNuNu
16SibiuSCOALA GIMNAZIALA “NICOLAE IORGA” SIBIUDirector adjunctDaDaNuNu
17SibiuSCOALA GIMNAZIALA NR 13 SIBIUDirectorNuNuNuNu
18SibiuSCOALA GIMNAZIALA “I.L.CARAGIALE” SIBIUDirector adjunctDaDaNuNu
19SibiuSCOALA GIMNAZIALA “RADU SELEJAN” SIBIUDirectorNuNuNuNu
20SibiuSCOALA GIMNAZIALA NR 18 SIBIUDirector adjunctDaDaNuNu
21SibiuSCOALA GIMNAZIALA “IOAN SLAVICI” SIBIUDirector adjunctNuNuNuNu
22SibiuSCOALA GIMNAZIALA NR 25 SIBIUDirectorNuNuNuNu
23SibiuSCOALA GIMNAZIALA NR 25 SIBIUDirector adjunctNuNuNuNu
24SibiuCOLEGIUL NATIONAL “GHEORGHE LAZAR” SIBIUDirector adjunctNuNuNuNu
25SibiuCOLEGIUL NATIONAL “OCTAVIAN GOGA” SIBIUDirectorNuNuNuNu
26SibiuCOLEGIUL NATIONAL “OCTAVIAN GOGA” SIBIUDirector adjunctDaDaNuNu
27SibiuCOLEGIUL NATIONAL “OCTAVIAN GOGA” SIBIUDirector adjunctNuNuNuNu
28SibiuLICEUL TEHNOLOGIC DE INDUSTRIE ALIMENTARA “TEREZIANUM” SIBIUDirectorNuNuNuNu
29 LICEUL TEHNOLOGIC DE INDUSTRIE ALIMENTARA “TEREZIANUM” SIBIUDirector adjunctNuNuNuNu
30SibiuLICEUL TEORETIC “ONISIFOR GHIBU” SIBIUDirector adjunctDaDaNuNu
31SibiuLICEUL TEORETIC “CONSTANTIN NOICA” SIBIUDirectorNuNuDaNu
32SibiuLICEUL TEHNOLOGIC”AVRAM IANCU” SIBIUDirectorNuNuNuNu
33SibiuLICEUL TEHNOLOGIC CONSTRUCŢII SI ARHITECTURĂ “CAROL I” SIBIUDirectorNuNuDaNu
34SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT “MICUL PRINT” MEDIASDirectorNuNuNuNu
35SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT “DUMBRAVA MINUNATA” MEDIASDirectorNuNuNuNu
36SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT “PITICOT” MEDIASDirectorNuNuNuNu
37SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT “PINOCCHIO” MEDIASDirectorNuNuNuNu
38SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR 12 MEDIASDirectorNuNuNuNu
39SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT “RAZA DE SOARE” MEDIASDirectorNuNuNuNu
40SibiuSCOALA GIMNAZIALA NR 7 MEDIASDirectorNuNuNuNu
41SibiuGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT AGNITADirectorNuNuNuNu
42SibiuCOLEGIUL TEHNIC “A.T.LAURIAN” AGNITADirector adjunctNuNuNuNu
43SibiuSCOALA GIMNAZIALA “GEORG DANIEL TEUTSCH” AGNITADirector adjunctDaDaNuNu
44SibiuSCOALA GIMNAZIALA AVRIGDirector adjunctNuNuNuNu
45SibiuLICEUL TEHNOLOGIC CISNADIEDirectorNuNuNuNu
46SibiuLICEUL TEHNOLOGIC “N TECLU” COPSA MICADirector adjunctNuNuNuNu
47SibiuLICEUL “TIMOTEI CIPARIU” DUMBRAVENIDirector adjunctDaDaNuNu
48SibiuLICEUL TEHNOLOGIC IACOBENIDirector adjunctNuNuNuNu
49SibiuLICEUL TEHNOLOGIC MÂRSADirectorNuNuNuNu
50SibiuLICEUL TEHNOLOGIC “ILIE MACELARIU” MIERCUREA SIBIULUIDirector adjunctDaDaNuNu
51SibiuSCOALA GIMNAZIALA OCNA SIBIULUIDirector adjunctNuNuNuNu
52SibiuLICEUL TEHNOLOGIC “IOAN LUPAS” SALISTEDirector adjunctNuNuNuNu
53SibiuLICEUL TEHNOLOGIC “JOHANNES LEBEL” TĂLMACIUDirector adjunctNuNuNuNu
54SibiuSCOALA GIMNAZIALA ALMADirectorNuNuNuNu
55SibiuSCOALA GIMNAZIALA APOLDU DE JOSDirectorNuNuNuNu
56SibiuSCOALA GIMNAZIALA “V. C. PALTIN” ARPASU DE JOSDirectorNuNuNuNu
57SibiuSCOALA GIMNAZIALA BAZNADirector adjunctNuNuNuNu
58SibiuSCOALA GIMNAZIALA BRADENIDirectorNuNuNuNu
59SibiuSCOALA GIMNAZIALA BRATEIUDirector adjunctNuNuNuNu
60SibiuSCOALA GIMNAZIALA BRUIUDirectorNuNuNuNu
61SibiuSCOALA GIMNAZIALA CHIRPARDirectorNuNuNuNu
62SibiuSCOALA GIMNAZIALA CIRTADirectorNuNuNuNu
63SibiuSCOALA GIMNAZIALA HOGHILAGDirectorNuNuNuNu
64SibiuSCOALA GIMNAZIALA JINADirector adjunctNuNuNuNu
65SibiuSCOALA GIMNAZIALA LASLEADirector adjunctNuNuNuNu
66SibiuSCOALA GIMNAZIALA LOAMNESDirectorNuNuNuNu
67SibiuSCOALA GIMNAZIALA “ILIE MICU” LUDOSDirectorNuNuNuNu
68SibiuSCOALA GIMNAZIALA MARPODDirectorNuNuNuNu
69SibiuSCOALA GIMNAZIALA “CORNELIU PACURARIU” MICASASADirectorNuNuNuNu
70SibiuSCOALA GIMNAZIALA MIHAILENIDirectorNuNuNuNu
71SibiuSCOALA GIMNAZIALA “ST.L.ROTH” MOSNADirectorNuNuNuNu
72SibiuSCOALA GIMNAZIALA “I.POP RETEGANUL” ORLATDirectorNuNuNuNu
73SibiuSCOALA GIMNAZIALA PAUCADirectorNuNuNuNu
74SibiuSCOALA GIMNAZIALA POPLACADirectorNuNuNuNu
75SibiuSCOALA GIMNAZIALA RACOVITADirectorNuNuNuNu
76SibiuSCOALA GIMNAZIALA “SAMUIL MICU” SADUDirectorNuNuNuNu
77SibiuSCOALA GIMNAZIALA SEICA MAREDirectorNuNuNuNu
78SibiuSCOALA GIMNAZIALA SEICA MAREDirector adjunctNuNuNuNu
79SibiuSCOALA GIMNAZIALA “MIHAI VITEAZU” SELIMBARDirectorNuNuNuNu
80SibiuSCOALA GIMNAZIALA “MIHAI VITEAZU” SELIMBARDirector adjunctNuNuNuNu
81SibiuSCOALA GIMNAZIALA SURA MICADirectorNuNuNuNu
82SibiuSCOALA GIMNAZIALA TILISCADirectorNuNuNuNu
83SibiuCENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA NR 1 SIBIUDirector adjunctNuNuNuDa
84SibiuCENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA TURNU ROSUDirectorNuNuNuDa
85SibiuCENTRUL SCOLAR DE EDUCATIE INCLUZIVA TURNU ROSUDirector adjunctNuNuNuDa
86SibiuCLUBUL SPORTIV SCOLAR SIBIUDirectorNuNuNuNu
87SibiuCLUBUL SPORTIV SCOLAR SIBIUDirector adjunctNuNuNuNu
88SibiuCLUBUL SPORTIV SCOLAR”SOIMII” SIBIUDirectorNuNuNuNu
89SibiuCLUBUL SPORTIV SCOLAR MEDIASDirectorNuNuNuNu
90SibiuCENTRUL DE EXCELENŢĂDirectorNuNuNuNu

 

Concursul se organizează pe baza Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobată prin Ordinul nr. 4.597 din 6 august 2021, cu modificările și completările ulterioare

Pentru a participa la concursul pentru ocuparea funcției de director sau de director adjunct, cadrele didactice vor îndeplini, cumulativ, următoarele condiții:

  1. a)Sunt absolvenți ai învățământului superior cu diplomă de licență sau atestat de echivalare în condițiile  149 alin. (3) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
  2. b)Sunt titulari în învățământul preuniversitar, având încheiat contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  3. c)Au o vechime în învățământul preuniversitar de minimum 5 ani;
  4. d)Au calificativul “Foarte bine” acordat în ultimii 2 ani școlari încheiați lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației ori în funcții de îndrumare și control din inspectorate școlare/funcții de specialitate specifice Ministerului Educației;
  5. e)Nu au fost sancționate disciplinar în anul școlar curent și în ultimii 2 ani școlari încheiați lucrați efectiv la catedră în funcții didactice sau în funcții de conducere din unități de învățământ/inspectorate școlare/casele corpului didactic/Palatul Național al Copiilor/Ministerul Educației ori de îndrumare și control din inspectorate școlare/funcții de specialitate specifice în Ministerul Educației sau a intervenit radierea de drept a sancțiunii, potrivit  248 alin. (3) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  6. f)Nu au fost lipsite de dreptul de a ocupa o funcție de conducere în învățământ prin hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală și nici nu au fost sancționate disciplinar, conform  280 alin. (2) litera (d) din Legea nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare, printr-o decizie de sancționare disciplinară, rămasă definitivă și în vigoare, cu suspendarea dreptului de a se înscrie la un concurs pentru ocuparea unei funcții de conducere;
  7. g)Sunt apte din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției, conform prevederilor  234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
  8. h)Nu au avut statutul de “lucrător al Securității” sau “colaborator al Securității”.

În conformitate cu prevederile art. 8, alin.(1) din Metodologie, dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicația informatică dedicată.

CALENDARUL

concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat

 

Sesiunea ianuarie – aprilie 2022

 

DataActivitatea
18 ianuarieAnunţarea concursului (publicarea funcţiilor vacante pentru care se organizează concursul)

Constituirea comisiei naţionale, a comisiilor de organizare la nivel judeţean şi a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere

19-25  ianuarieDepunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă pe platforma informatică dedicată
26-28 ianuarieEvaluarea dosarelor de înscriere
31 ianuarieAfişarea listei candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor
1 februarieDepunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere în platforma informatică
2-3 februarieRemedierea eventualelor erori la etapa de înscriere
4 februarieAfişarea listei candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor
7 februarieStabilirea centrelor speciale de desfăşurare a probei scrise
8 februarieRepartizarea candidaţilor pe centre
10-14 februarieTransmiterea solicitărilor ISJ/ISMB către consiliile profesorale, autoritățile locale și companii/universități, în vederea desemnării membrilor comisiilor de interviu
17 februarieDepunerea de către candidații aflați în carantină sau izolare a documentelor prevăzute la art.33 alin (4) din metodologie sau a declarației pe propria răspundere
18 februarieDesfăşurarea probei scrise
18 februarieAfişarea rezultatelor la proba scrisă
18-19 februarieDepunerea contestaţiilor la proba scrisă
21-22 februarieSoluţionarea contestaţiilor la proba scrisă
22 februarieAfişarea rezultatelor finale la proba scrisă
4 martieProba scrisă pentru candidații care la data de 18 februarie 2022 s-au aflat în carantină sau izolare

Afişarea rezultatelor la proba scrisă

4-5 martie Depunerea și soluționarea contestațiilor

Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă

4-8 martieÎnregistrarea opţiunilor candidaţilor pentru unitatea la care candidează şi, în funcţie de opţiune, depunerea documentelor pentru unităţile de învăţământ care necesită avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. n) din metodologie
9-10 martieConstituirea comisiilor pentru proba de interviu
14 martiePublicarea graficului de desfăşurare a interviurilor
16-25 martie Desfăşurarea probei de interviu
17-29 martieDepunerea şi soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu
29 martieAfișarea rezultatelor finale ale concursului
30 martieExprimarea opţiunilor candidaţilor declaraţi admişi pentru mai multe funcţii/unităţi de învăţământ
31 martieValidarea rezultatelor finale
4 aprilieEmiterea deciziilor de numire (cu intrare în vigoare la 18 aprilie)

DOCUMENTELE necesare înscrierii la concursul pentru ocuparea funcţiilor de

director şi director adjunct

 

Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente:

 

  1. a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în G. 1021/2004;
  2. b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie;
  3. c) cartea de identitate;
  4. d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;
  5. e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul;
  6. f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar;
  8. h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor “Foarte bine” în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră și/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie;
  9. i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale;
  10. j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar;
  11. k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de “lucrător al Securităţii” sau “colaborator al Securităţii”, conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie;
  12. l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6;
  13. m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie;

 

 

NOTĂ:

Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.

 

 

 

Etichete:

Recomandam sa citesti si