fbpx
INCARCARE

Ce anume cauti?

Judet

Dezvoltarea și implementarea de instrumente motivaționale și didactice inovatoare pentru școala sibiană incluzivă

Dezvoltarea și implementarea de instrumente motivaționale și didactice inovatoare pentru școala sibiană incluzivă

Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu (ULBS), în calitate de Beneficiar, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Sibiu (ISJ), organizează în data de 30 septembrie 2020, ora 12.00 la Centrul Școlar de Educație Incluzivă Dumbrăveni, județul Sibiu, un workshop în cadrul proiectului POCU/73/6/6/105299 cu titlul “Dezvoltarea și implementarea de instrumente motivaționale și didactice inovatoare pentru școala sibiană incluzivă”.

Obiectivul principal al workshop-ului este conştientizarea părinţilor elevilor care învață în această instituție de învățământ, a necesității susţinerii şi continuării în familie a activităţilor desfăşurate în școală, a îmbunătăţirii comunicării părinţi-elevi-cadre didactice şi a implicării active a părinţilor în mediul şcolar.

În cadrul workshop-ului organizat la Centrul Școlar de Educație Incluzivă Dumbrăveni, județul Sibiu, au participat și părinți ai elevilor care învață în această instituție de învățământ, care au subliniat rolul important al cadrelor didactice în procesul de incluziune al elevilor cu cerințe educaționale speciale. Au fost prezentate o serie de valori care guvernează viața și activitatea de părinte al acestor copii cu CES și a fost argumentată ideea potrivit căreia educația reprezintă o temelie pentru orice evoluție personală și profesională.

Primarul orașului Dumbrăveni, Emil Dîrloșan reales în urmă cu câteva zile, a afirmat că a investit și va continua să investească în școli, deoarece elevii bine pregătiți de profesori pot crea un viitor frumos și sigur acestui neam de români. Crede în capacitățile și pregătirea profesorilor care pot asigura un act didactic personalizat pentru fiecare elev. Numai așa elevii cu CES pot progresa, pot învăța și se pot integra activ în comunitate.

În calitate de manager al acestui proiect, pot să afirm că rezultatele obținute sunt pe măsura așteptărilor și implicării tuturor membrilor echipei de management și de implementare. Este o satisfacție deosebit de mare faptul, că atât profesorii formați în cadrul proiectului cât și elevii pe care îi educă aceștia, pot valorifica rezultatele obținute în urma desfășurării activităților proiectului, se pot forma și dezvolta într-o școală incluzivă. (a spus managerul de proiect Daniel MARA)

Scopul desfășurării workshop-ului vizează îmbunătățirea procesului de comunicare și dezvoltarea relațiilor constructive în cadrul parteneriatul educațional: școală – familie – comunitate. Părinții copiilor cu CES, profesorii, reprezentanții comunității, formatorii, mentorii și alți membri ai echipei manageriale și de implementare a proiectului vor analiza și sublinia importanța existenței colaborării între aceștia, cu scopul sprijinirii elevilor în parcursul lor instructiv și formativ. Prezența la același eveniment a acestor actori va contribui la conștientizarea nevoilor existente în comunitate și la stabilirea unor acțiuni concrete care să rezolve aceste nevoi și să îmbunătățească calitatea vieții.

Dezvoltarea și implementarea de instrumente motivaționale și didactice inovatoare pentru școala sibiană incluzivă

Dezvoltarea și implementarea de instrumente motivaționale și didactice inovatoare pentru școala sibiană incluzivă

 

 

 

 

 

Etichete:

Recomandam sa citesti si