fbpx
INCARCARE

Ce anume cauti?

Actualitate

Descoperă „vorbele cu lipici” pe care le folosesc sibienii

Descoperă „vorbele cu lipici” pe care le folosesc sibienii

Eventya a derulat campania de promovare Vorbe cu lipici având ca scop promovarea aplicației Sibiu City App. Ideea campaniei face parte dintr-un concept mai amplu, care are în vedere identificarea și valorificarea tradițiilor și obiceiurilor locale, cu scopul de a le promova atât în rândul localnicilor, cât și al turiștilor. „Treaba Ceas”, „La Tăți Ni Greu”, ”Tulai ce fain îi”, „Îi ora doi”, „Cafia”, „Îi Bai de Numa”  și „Dacă-i musai, îi cu plăcere” sunt cele șapte vorbe cu lipici, selectate de reprezentanții Eventya, alături de utilizatorii aplicației Sibiu City App.

Campania de promovare

„Astfel, în urma unui brainstorming intern am selectat patru expresii, pe care ulterior le-am folosit ca exemplu pentru a provoca utilizatorii de pe platforma Sibiu City App să ne trimită alte propuneri. Dintre variantele primite am ales trei idei, pe care le-am adăugat celor deja identificate de noi. Pentru campania Vorbe cu lipici am pornit la identificarea unora dintre cele mai folosite expresii folosite de locuitorii Sibiului. Acestea au fost ulterior implementate pe mai multe suporturi: stickere, tricouri personalizate, rame foto facebook.”, transmit reprezentanții Eventya.

Peste 60.000 de utilizatori activi, peste 27.000 de incidente raportate în cei 9 ani de existență, cu o rată de soluționare de aproape 100% – iată câteva cifre care redau povestea de succes a aplicației Sibiu City App. Succesul aplicației se datorează conținutului de interes public bine organizat, dar și unei promovări constante și creative. Un astfel de exemplu este cea mai recentă campanie de promovare, Vorbe cu lipici.

 

 

 

Concursuri pe Facebook

Campania a fost implementată pe pagina de facebook a aplicației Sibiu City App, unde au fost organizate mai multe concursuri. Mecanismul ales a implicat și utilizarea aplicației, pentru a crește în acest fel traficul, dar și numărul de utilizatori. Astfel, participanții la concurs au fost încurajați să lase o recenzie restaurantelor preferate din aplicație. Cu această ocazie am oferit premii constând în pachete formate din tricouri, căni și stickere.

 

Campania promovare

Rame pentru poza de profil

Tot pe Facebook s-au realizat o serie de modele de rame personalizate pentru fotografiile de profil. Utilizatorii le-au folosit pentru a-și personaliza contul de Facebook, pornind de la vorbele ardelenești.

Campania de promovare

Campania de promovare: componenta offline

Pentru a avea un impact și mai mare, campania online a fost completată și de o serie de activări în mai multe locuri cheie din Sibiu: restaurante (NODNOD – noua prăjitorie de cafeaFlow Coffee RoastersNaturo JuiceLa Turn), săli de sport (Global Gym Fitness Fun și 4U Fitness Center), cabinete stomatologice (Total dent), magazine de cadouri (JuneGossip treeOrașul Artiștilor), florării (FrangipaniFlorăria Gift Art), obiective turistice (Turnul Sfatului), Centrul de Informare Turistică din Piața Mare. În funcție de specificul afacerii, stickerele au fost oferite clienților pentru promovarea aplicației, dar și a fiecărei locații.

Campania de promovare

Campania de promovare Vorbe cu lipici continuă

Datorită succesului pe care această campanie l-a avut până acum, ne dorim să continuăm implementarea acesteia și pe viitor. Astfel, urmează o nouă serie de materiale promoționale, pe care le vom folosi ca mijloc de promovare: sacoșe și insigne personalizate. Aceste materiale vor fi folosite ca premii în concursurile ce se vor organiza pe pagina Sibiu City App.

Sursă: blog.eventya.ro

 

Etichete:

Leave a Comment