fbpx
INCARCARE

Ce anume cauti?

Actualitate

Asocierea Retter-Pizzarotti a semnat contractul pentru execuția lotului 1 al Autostrăzii Ploiești-Buzău

Compania de Drumuri a semnat la Guvern în prezența premierului, Nicolae Ciucă și a viceprim-ministrului Sorin Grindeanu, contractul pentru execuția lotului 1 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, care este cel de-al al doilea contract semnat din cele 13 loturi ale întregului proiect A7 Ploiești-Buzău. Câștigătorul licitației lansate în vara anului 2021, după numeroase evaluări venite din partea CNAIR și semnatarul contractului de execuție, este asocierea Retter-Pizzarotti. Valoarea contractului este de peste 1,46 miliarde lei, finanțarea făcându-se prin PNRR. Durata de execuție este de 20 de luni, lungimea acestui lot fiind de 21 km și incluzând construcția a 14 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 550 m.

La semnarea contractului, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu a declarat: „În cazul contractului de faţă vorbim de aproximativ 1,46 miliarde lei fără TVA, de 21 de kilometri de autostradă şi de un termen de execuţie de 20 de luni. Aşa că mă aştept ca, cât mai rapid, cei care au câştigat să înceapă să lucreze efectiv în teren.”

Lucările de execuție din cadrul acestui contract sunt unele foarte complexe și importante pentru infrastructura rutieră a României, având implicații tehnice deosebite, compania sibiană, Retter Group Sibiu, confirmând astfel, parcursul excelent din ultimii ani în domeniul marilor lucrări de construcții din România, fiind unicul antreprenor care a reușit să revoluționeze tehnologia de construire a podurilor prin două inovații la nivel european și anume grinzile de tip  VTR® (ger. VerbundTrägerRost) – rețea de grinzi compusă și cele de tip VFT-WIB® (ger. VerbundFertigTeil-Walzträger-In-Beton).

„Oameni buni, se întâmplă și lucruri frumoase dar mai cu seamă, normale! Se pare că a venit vremea ca PNRR să „profite” de cele 14 miliarde sub formă de grant și de cele aproximativ 15 miliarde sub formă de împrumuri, deci de un total de 29 miliarde euro ca să ne redresăm. Proiectul Autostrada „Moldovei” A7 este unul complex, fiind cel mai avansat dintre proiectele mari de infrastructură rutieră pentru regiunea Moldovei, cu implicații tehnice deosebite, ceea ce reconfirmă parcursul de succes al societății noastre din ultimii ani în domeniul marilor lucrări de infrastructură din România. S-a dovedit încă o dată că echipa, din care fac parte și partenerii noștri loiali, SSF ro, SSF Ingenieure AG Munchen si Maurer SE alături de care cercetăm, dezvoltăm şi implementăm concepte și soluţii tehnice inovatoare în domeniul construcțiilor de poduri, tuneluri şi infrastructuri pentru transport, sunt motorul oricărui business sustenabil și, ținând cont de faptul că în domeniul construcțiilor dinamica este una enormă, ceea ce ne ține împreună nu e faptul că lucrăm în același loc, ci încrederea pe care o avem unii în alții, respectul reciproc sincer și implicarea cu toate resursele în atingerea obiectivelor comune. Suntem exigenți cu noi înșine pentru că ne propunem ca la rândul nostru să răspundem în mod adecvat exigentelor pe care ni le asumăm prin proiecte. Iar acest proiect este cu adevărat o provocare pe care o așteptam demult pentru a dovedi ceea ce mereu am și susținut, și anume că știm întotdeauna CINE, CE FACE, PÂNĂ CÂND!.” a declarat omul de afaceri sibian, Guido RETTER.

Foto:https://mainnews.ro/

Etichete:

Recomandam sa citesti si